Zasady sprzedaży tradycyjnej, internetowej i telefonicznej oraz poza lokalem firmy

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z regulacjami prawnymi dotyczącymi sprzedaży tradycyjnej, przez Internet, telefonicznej oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.

Kto może z niego skorzystać?

Szkolenie jest skierowane do właścicieli firm lub kadry zarządzającej firmami prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią, internetową lub telefoniczną, a ponadto osób odpowiedzialnych za organizację sprzedaży w firmie oraz pracowników call center, działów handlowych oraz działów obsługi klienta.
 

Program szkolenia

Umowa sprzedaży w obrocie profesjonalnym i konsumenckim.
  • strony umowy (definicja konsumenta),
  • forma umowy,
  • sposób zawarcia umowy,
  • ogólne warunki umów,
  • wzory umów i regulaminy,
  • niedozwolone klauzule umowne przy sprzedaży konsumenckiej.
Treść umowy sprzedaży.
  • przedmiot umowy,
  • cena,
  • termin płatności,
  • jakość świadczenia sprzedawcy,
Szczególne rodzaje sprzedaży.
  • sprzedaż na raty,
  • sprzedaż z zastrzeżeniem własności rzeczy sprzedanej,
  • sprzedaż na próbę,
  • sprzedaż z zastrzeżeniem zbadania rzeczy przez kupującego,
Sprzedaż tradycyjna.
  • główne obowiązki sprzedawcy,
Sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa i sprzedaż na odległość.
  • główne obowiązki sprzedawcy,
  • opłaty przy umowie sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa i sprzedaży na odległość,
  • odpowiedzialność za przesyłkę,
  • miejsce spełnienia świadczenia,
  • odstąpienie od umowy
  • skutki niepoinformowania o prawie odstąpienia od umowy,
  • termin do odstąpienia od umowy,
  • forma odstąpienia od umowy,
  • formularz odstąpienia od umowy,
  • obowiązki sprzedawcy związane ze zwrotem zakupionej rzeczy,
  • obowiązki kupującego w zakresie zwrotu rzeczy,
  • koszty związane ze zwrotem zakupionej rzeczy,
  • wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy.

Skutki niewykonania i nienależytego wykonania umowy sprzedaży.
Odpowiedzialność z tytuły rękojmi, gwarancji oraz niezgodności towaru z umową.
  • reżimy odpowiedzialności,
  • skutki podstępnego zatajenia wady przez sprzedawcę i zapewnienia, że wady nie istnieją,
  • terminy zbadania rzeczy i zawiadomienia o wadzie przez kupującego,
  • terminy wygaśnięcia uprawnień kupującego,
  • obniżenie ceny,
  • odstąpienie od umowy i jego skutki,
  • częściowe zużycie rzeczy,
  • wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad,
  • sposób i termin wymiany towaru,
  • naprawa rzeczy, sposób naprawy,
  • żądanie demontażu rzeczy i ponownego jej zamontowania,
  • koszty naprawy, wymiany, demontażu, ponownego montażu towaru,
  • skutki niewykonania ww. czynności przez sprzedawcę,
  • zwłoka sprzedawcy z odebraniem wadliwej rzeczy od kupującego,
  • regres sprzedawcy wobec dostawcy wadliwego towaru,
  • dopuszczalność i zakres umownej zmiany odpowiedzialności,
Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny.

Metody szkolenia

Mini wykład z prezentacją, ćwiczenia na wybranych przykładach

Prowadzący szkolenie

Julia Kalamat

Zapisz się

Informacje stałe

  • miejsce szkolenia: Łódź( lub inne, wskazane przez klienta)
  • cena zawiera: poczęstunek, materiały w wersji elektronicznej, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, kontakt mailowy z trenerem do miesiąca od momentu zakończenia szkolenia
  • warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego( do pobrania w zakładce - kontakt ) dokonania wpłaty
  • aby zapewnić maksymalny komfort szkolenie to przeprowadzamy dla 4 lub maksymalnie 12 osób( w wyjątkowych sytuacjach możemy przeprowadzić szkolenie dla 1osoby)
  • szkolenie to możemy również przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego ( dla konkretnej grupy odbiorców z dopasowanym do ich potrzeb programem )


Czas trwania i koszt szkolenia


Terminy szkolenia:

20.11.2017 - 21.11.2017, 11.12.2017 - 12.12.2017,

Koszt szkolenia:

650,00 zł

Czas trwania szkolenia:

2 dni/od 10.00 do 17.00/
  • Nordea
  • Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Apteka Morel
  • Cybercom Poland
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • Carrefour
  • P&G