Obsługa Klienta

Jeżeli chciałbyś:
  • „wzmocnić” własny wizerunek (wizerunek sprzedawcy) i  wizerunek firmy,
  • nauczyć się „dopasowywać” język sprzedaży do potrzeb klienta,
  • w  bardzo dobry sposób przeprowadzić klienta przez cały proces sprzedaży.
Kto może z tego skorzystać?

handlowcy, sprzedawcy, pracownicy działu obsługi klienta oraz osoby nie zajmujące się sprzedażą, ale mające kontakt z klientem


Program szkolenia

Praca ze sobą i klientem na poszczególnych etapach sprzedaży

WZBUDZANIE ZAUFANIA
  • „haki uwagi” podczas otwarcia procesu sprzedaży
  • technika „pierwszego wrażenia”, czyli jak przyciągnąć uwagę klienta
  • znaczenie projekcji ról
  • propozycje wykorzystania w obsłudze klienta mechanizmów wywierania wpływu społecznego( autorytet, niedostępność, dowody słuszności itp.)
ANALIZA POTRZEB
  • zadawanie pytań badających sytuację (potrzeby klienta) i pokazujących naszą dbałość o ich zaspokojenie,
  • zmiana stanowisk na interesy- czyli jak poznać, dlaczego klient chce „tego”?
  • kto i na kogo będzie wydawał pieniądze podczas procesu sprzedaży
PREZENTACJA PRODUKTU
  • rozróżnienie typów klientów i sposobu prezentacji produktów w zależności od typu klienta,
  • analiza porównawcza, czyli co klient powinien wiedzieć o naszej ofercie i ofercie konkurencji?
ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY
  • dekalog warunków, które muszą być spełnione, aby „zamknąć” sprzedaż
  • różne sposoby na „zamknięcie sprzedaży”
SYTUACJE TRUDNE W PRACY Z KLIENTEM
  • przedłużająca się rozmowa telefoniczna z klientem
  • klient „atakujący”
  • klient „hobbysta”
  • klient „niezdecydowany”
Metody szkolenia

Mini wykład z prezentacją, ćwiczenia indywidualne, odgrywanie scenek

Prowadzący szkolenie 

Joanna Wieremiejewicz- Podkościelna 


Zapisz się

Informacje stałe

  • miejsce szkolenia: Łódź( lub inne, wskazane przez klienta)
  • cena zawiera: poczęstunek, materiały w wersji elektronicznej, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, kontakt mailowy z trenerem do miesiąca od momentu zakończenia szkolenia
  • warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego( do pobrania w zakładce - kontakt ) dokonania wpłaty
  • aby zapewnić maksymalny komfort szkolenie to przeprowadzamy dla 2 lub maksymalnie 12 osób( w wyjątkowych sytuacjach możemy przeprowadzić szkolenie dla 1osoby)
  • szkolenie to możemy również przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego ( dla konkretnej grupy odbiorców z dopasowanym do ich potrzeb programem )


Czas trwania i koszt szkolenia


Terminy szkolenia:

20.11.2017 - 21.11.2017, 18.12.2017 - 19.12.2017,

Koszt szkolenia:

550,00 zł

Czas trwania szkolenia:

2 dni/od 10.00 do 17.00/
  • Nordea
  • Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Apteka Morel
  • Cybercom Poland
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • Carrefour
  • P&G