Postępowanie reklamacyjne z udziałem konsumentów a pomiędzy przedsiębiorcami

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z regulacjami prawnymi dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz obrotu gospodarczego pomiędzy przedsiębiorcami na tle rozpatrywania spraw reklamacyjnych i prawnych sposobów ich załatwiania.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z regulacjami prawnymi dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz obrotu gospodarczego pomiędzy przedsiębiorcami na tle rozpatrywania spraw reklamacyjnych i prawnych sposobów ich załatwiania.

Kto może z nieo skorzystać?

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników biurowych i administracyjnych zatrudnionych w działach reklamacyjnych i windykacyjnych.
 

Program szkolenia

  • Pojęcie konsumenta na gruncie prawa polskiego
  • Sprzedaż konsumencka
  • Niezgodność towaru z umową
  • Klauzule niedozwolone i ich rejestr
  • Obrót między przedsiębiorcami
  • Rękojmia za wady
  • Gwarancja
  • Regulacja dotycząca umów zawieranych na odległość

Metody szkolenia

Mini wykład z prezentacją, ćwiczenia na wybranych przykładach

Prowadzący szkolenie

Julia Kalamat

Zapisz się

Informacje stałe

  • miejsce szkolenia: Łódź( lub inne, wskazane przez klienta)
  • cena zawiera: poczęstunek, materiały w wersji elektronicznej, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, kontakt mailowy z trenerem do miesiąca od momentu zakończenia szkolenia
  • warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego( do pobrania w zakładce - kontakt ) dokonania wpłaty
  • aby zapewnić maksymalny komfort szkolenie to przeprowadzamy dla 4 lub maksymalnie 12 osób( w wyjątkowych sytuacjach możemy przeprowadzić szkolenie dla 1osoby)
  • szkolenie to możemy również przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego ( dla konkretnej grupy odbiorców z dopasowanym do ich potrzeb programem )


Czas trwania i koszt szkolenia


Terminy szkolenia:

28.11.2017, 18.12.2017,

Koszt szkolenia:

450,00 zł

Czas trwania szkolenia:

1 dzień/od 10.00 do 17.00/
  • Nordea
  • Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Apteka Morel
  • Cybercom Poland
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • Carrefour
  • P&G